tisdag 13 oktober 2009

gammal skål


Jag kanske inte är någon mäster fotograf , men jag försöker iallafall...här har jag fått ett gammalt fat från min mamma det låg länge i deras källare , tänk att det kom till nytta igen . Rosorna är från en butik i stan som jag hittade sisst vi var där . Jag måste piffa till det i fönstren för de är så skabbiga...här gäller inte ens shabby shic! Men så småningom blir det nya . Nu har vi bara vardagsrummet kvar att renovera , men det får vänta för jag och min sambo är rättså slitena nu . Man ska ju ha tid till varandra också .. även kärleken måste vattnas sägs ju det ...så nu ska vi bara mysa med varandra en tid framöver...och bara vara utan några som helst krav och måsten . Nu dags för lite tea och säsongens första pepparkaka..snart jul bara 6 v kvar till advent ...myyysigt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar