fredag 8 januari 2010

badrum


Jag fick inte med alla bilder som jag tagit från vår toa sisst , så här kommer några till. Skåpet har jag fixat till med enkla medel ..lite färg , bytt knopp, tagit bort en spegel . sytt ett förhänge..jag tycker det blev riktigt bra..
Skålen som jag satt på hyllan blev också bra tycker jag ...ytterliggare ett loppis fynd ! jag tror snart jag börjar bli tokig ...letar ju gamla grejer överallt och alltid . Tänk att bli så såld på denna stilen ... Hoppas jag kan inspirera till några ideer ialla fall ..Trevlig helg !

1 kommentar:

  1. tack för dina fina ord!! hihi..jag är precis som du!! letar överallt...men det är lite det som är tjusning med denna stilen..man letar o letar o var enda grej betyder så mycket för en..inte som o gå in på ikea o inreda hela sitt hem därefter...

    Önskar dig en riktigt härlig helg i kylan...

    varma kramar elin

    SvaraRadera