lördag 23 januari 2010

farmors glasögon


Lördag och man är ledig ..gud ! vad sköönt ..det är intensiva veckor på jobbet ...
Idag blir nog bara en slappa dag ..pyssla lite som jag gillar . Jag har redan satt lite eld i vår kakelugn ..Här har jag satt lite grejer i en skål , dock inte gammal .men den är fin i allafall.
Glasögonen däremot är min morfars mammas , kul att de kommer fram igen . Att ha fina saker framme som man gillar ger ju lite energi till själen ..Det finns en sida som heter kreativ insikt och dom har just sådana här grejer som man mår bra av ..iallafall blir påmind om att se positivt på tillvaron ..jag shoppar lite här ibland ..
Ha nu en häärlig lördag ! kram .

2 kommentarer:

  1. Så charmiga!!! :)

    Hoppas att du har en härlig heg!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Hej Jeanette!
    Har nu hittat hit till din fina sida, jättefin ju..
    Härliga loppisfynd du har oxå.
    Kram Sara

    SvaraRadera