lördag 13 februari 2010

anslagstavla


Lördag fm och närapå att bli insnöad igen ...trodde inte det var sant när jag vaknade i morse . Gick ut för att skotta det värsta iallafall, och som tur var så kom vi ut med bilen . Just idag så hade jag och tjejerna bestämt oss för en heldag i stan .. och vi kom dit med lite tålamod, men visst var jag sur på all snön på vägarna. Men det var det värt , jag hittade äntligen shabby chic affären i kristianstad den heter prästbostället . Jag kunde inte bestämma mig vad jag skulle köpa ..men fastnade för en liten anslagstavla . Sedan bar det av in till stan ..där lite till fynd gjordes ..en söt kudde från Åhlens..men den visar jag inte idag ..kommer senare.




Så här ser anslagstavlan ut i närbild ..jag köpte de här korten där också. Kortet som hänger kommer från Jeanne d. Arc det fanns lite av det märket där . Jag rekomenderar er ett besök där . Man vill ha det mesta, men suck ! det tillåter ju inte plånboken . Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar