lördag 6 februari 2010

köket


Här visar jag lite bilder ifrån köket . Jag har hittat lite kannor till som jag gillar ..de måste ju bara få plats någonstans. Grenen med de små blommorna är ju fusk ! men de får en att längta efter våren ändå ..Jag brukar byta i fönstren lite då och då ..lite nytt piggar alltid upp ..elller hur ? Inga direkta planer i dag , bara ta det lugnt .Kan hända att jag tar en tur till vår lilla lokala antikaffär , kanske kan man göra något litet fynd ..vem vet .




Ett hjärta med lite spets hittade jag häromdan , jag köpte flera stycken ..billigt ! endast 10 kr st.Ibland så har man tur .. Det får hänga på min stege i köket nu .

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket gulligt hjärta. Har du fyndat det i närheten eller??
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Sara ..vad roligt att du tittar in till mig i bland . Mia hjärtan fyndade jag på ekohallens tiokronors marknad. Kram jeanette

    SvaraRadera
  3. hej hej. vilken mysig blogg du har. Gammalt och slitet är ju underbart. Då får jag kika inte här med lite i mellan åt. ha en underbar söndag... kram carro

    SvaraRadera