torsdag 4 februari 2010

sockerskål


En liten sockerskål och en liten gräddkanna som jag ärvt ifrån min mormor , kannan är från en loppis sedan innan . Tavlan är också från mormors gömma .Visste ej om jag skulle spika upp den ..men den passsade faktiskt in här tyckte jag . Duken är också gammal ..Tänk att man blivit så tokig i sådana här prylar . Men om jag ska vara ärlig så har jag alltid haft en förkärlek till gammalt ...För ett tag sedan så gjorde jag av mig med alla prylar från förr..det kan jag ångra idag . Men nu har man ju lite att göra på fritiden ...leta loppisgrejer! Kram till er alla som kikar in hos mig .

1 kommentar:

  1. Ja du Jeanette det blir som en livsstil den här stilen..Man lever för sina grejor..:) men ack vad mycket mer speciell var grej blir än om man köpt den på ikea..eller vad säger du?? :)

    Hm..Jag tror att jag lyckats luska ut vart du bor men vågade inte chansa o lämna paketet innan jag va säker.. Jag lova att du ska få det precis efter helgen..!! :)

    Kramar Elin

    SvaraRadera