söndag 2 maj 2010

bricka i fattingmanssilver


Bricka i fattigmanssilver har jag en viss förkärlek till...jag köper en men sedan vet jag ej var jag ska ha den till ...denna fick sin plats bakom kranen i köket. Nu kanske någon säger vad ska man ha den till där ? men jag tycker att den är fin att titta på ..mår bra med fina saker omkring mig ...det blir oftast lager på lager också ..men det gillar jag . OJ ! då vasken ser lite skabbig ut ..svinto måste fram ...men det tar vi i mon . Helgen har varit bra ..mycket jobb och lite kalas ..men allt går ..kram !

1 kommentar:

  1. Kameran är med mig på de mesta ställen.. Älskar ju att plåta :-)

    Jag tycker det är fint med brickan bak kranen..
    Jag handlar ju med gärna fina saker utan att veta vart jag sall ha dem, men oftast hittar man ju ett bra ställe :-)

    Ha nu en goer start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera