tisdag 11 maj 2010

loppis fynd


Denna dagen ditt liv ..eller som de flesta brukar säga ta vara på just denna dagen den kommer aldrig mera tillbaka ..det är ju sant ! vi bara rusar på i livet ..till vad ? i dag fick jag höra en tråkig sak ..då stannar man upp och tänker på sina nära och kära ..men jag har i allafall intresset kvar för lite loppisprylar som jag vill visa..hittade handdukar som var broderade med rött monogram så söta, en kopp, en bringare ..




Jag bara älskar rosenkoppar .denna koppen får bli fars ..det står det redan på den ..visst är den söt ! hoppas gubben också uppskattar den ..hi,hi..

4 kommentarer:

  1. Visst ska man njuta av var dag Jeanette..Dock inte alltid det lättaste men ibland måste man påminna varandra!! Tack för din påminnelse!!

    Så fina fynd!!

    Varmaste kramarna Elin

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt, vi rusar fram för det mesta..
    Kram till dig du goa fröken.
    //Sara och Alice

    SvaraRadera
  3. Ja vi glömmer ibland att stanna upp och tänka till.. Att uppskatta det vi har och livet..

    Söt mugg, uppsattades säkert av far ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ja du har helt rätt, det gäller att stanna upp och njuta och glädjas lite här och nu. Bra att bli påmind ibland!! För visst rusar det bara på, vi borde bli duktigare på att stanna till lite mera. Oj vad mycket fint Jeanette, vitt med en gnutta rött är en så vacker kombination, det gillar jag och så fin handuk du hittat. Ser flera finfina fynd i dina senaste inlägg. Den gröna kannan och lilla bänken. Får nog börja skynda mig till loppisar jag med snart, har varit lite lat med det senaste tiden. Ha det gott, vi hörs! Kraaaam Paula

    SvaraRadera