söndag 9 maj 2010

uteblommor


Så har även denna helgen gått ! varför måste de gå så snabbt ? Men jag måste säga att det har varit en härlig helg ..i går var ju min lyckodag med massor av skatter som jag hittade på loppisar ..i dag så har jag försökt placera ut dom där de passar ..de måste ligga till sig ett tag för jag vet ej alltid var de passar..så fortsättning följer ..jag har ändrat lite på min veranda..och planterat lite nya växter ..de första är ju redan lite vissna..Att göra egna arrangemang är så kul tycker jag ..här har jag hittat på lite ...kanske inspirerar jag någon ...


Visst är ängeln söt ?


Jag har kanske visat denna krukan innan , men jag tycker den är så vacker på bild ...de små gammaldags penseerna passar så bra in ..samma blå färg som krukan ..den får nu stå på stolen ..jag får visst för mycket blommor ..jag kan inte få nog av att plantera ..hjälp ! kan man bli beroende ? Vad roligt när man får lite nya besökare ..lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad ..kram !

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilka jättesöta arrangemang du har gjort. Idag har mina underbara barnbarn o barn varit här.Imorrn slutar jag tidigt, plantering? Jag köpte gamla trädgårdsmöbler på blocket som måste slipas och målas så här finns att göra.
    Kram Annlis

    SvaraRadera
  2. Va fint du gör det. Syns imorgon:)
    Kram Sara och Alice

    SvaraRadera