söndag 20 juni 2010

liten byrå


Dagens inlägg ...hoppas ni inte sett den förut ...här är en liten byrå som jag målat vit så klart..den står på min dotters rum .jag bytte även knopparna .Lite ljusstakar från ikea passar bra in . Min dotter är väl inte lika förtjust i shabby stilen precis, jag kan inte riktigt få som jag tycker här ..hi,hi...ha en bra dag ! värmen kommer snart sägs det ? kanske idag ? Det är dock tur att vädret inte är så fint ...för det blir till att MÅLA, MÅLA hela dagen idag med ..suck ! kram ...

2 kommentarer:

  1. Fin byrå! Nä min dotter vill inte heller ha lantlig stil i sitt rum. Det ska vara modernt och avskalat. Vitt och svart. Så jag försöker få lite industriell känsla där inne istället :-) Nästa vecka kommer värmen, jag tog med den från Cypern...hihii Ja man kan ju hoppas ialla fall, fy rackarn vad kallt det var här hemma...brrrr Men jag satt ändå inomhus igår och tittade på vackra bröllopet så det gjorde inte så mycket. Ha det gott, vi syns och hörs. Kramis Paula

    SvaraRadera
  2. Kan vara bäst att ungdomarna får ha det som de vill i sina rum så de trivs.. :-) Kan ju vara snyggt med ngt annan stil just i de rummen..

    Söt byrån blev...

    Enligt norska vädret får vi en fin sommarvecka nu och t.o.m sol och värme på midsommar :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera