söndag 13 juni 2010

vår hall


Jag kanske har visat er hallen förut? men ni kanske vill se den än en gång...Lite plock och lager på lager i fönstret...jag har satt hit korgen som jag köpte häromdagen...soffan som jag målade för ett tag sedan är jag nöjd med ...här kan man sitta och vila sina trötta ben ..både små och stora ...




Ihallen så hänger en ljuslampett...som jag köpt på en lokal loppis ...den är lite speciell för mig ...för det är en söt liten go tjej som haft den innan ...jag nämner inga namn ..men jag tror att hon förstår när hon läser detta,,,hi.hi..en ledtråd...den var brun innan när jag köpte den .Jag har hängt dit en skylt som det står HOME på ..blev lite nice ...Kram !

4 kommentarer:

  1. Så fint i er hall..
    Vitmålade soffan och ljuslampetten är jättefina..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint Jeannette..:)

    Hm..jag tror jag vet vem..?! Eller?! En go vänn till mig kanske?!

    Hoppas att du får en bra start på veckan!!
    Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Hej" Första gången jag besöker dig..men inte sista. Så mysigt ställe ni har, jag gillar också lantlig stil med inslag av scabby. Min dröm är att bó i ett torp men får göra det bästa av det jag har. Det funkar det också.
    Välkommen till min blogg.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Den goa tjejen har världens bästa fröken. Ni jobbar på så flitigt så våra barn ska trivas, ni är guld värda.
    Fin den blev, hihi.
    Kram

    SvaraRadera