söndag 25 juli 2010

köksskåp



Nytt skåp ! jag körde förbi en loppis häromdagen här hittade jag detta skåpet . Hade ingen aning om var jag skulle sätta det men tänkte att det går väl att klämma in någonstans ...det blev placerat i vårt kök på en liten tom plats..hi,hi ..börjar att bli ont om dom nu .När det stod där så var det ju i furu ..inte min stil ...så det blev en uppfräschning av lite vit färg ...jag målar .målar ..att jag bara orkar ..men eftersom resultatet blir så bra så fortsätter jag ...I dag ska jag nog fixa med en lampskärm som behöver piffas upp . Vädret inbjuder ju till att mysa och fika inne , har jag tur så kanske en av tjejerna bakar det brukar dom gilla ...ha en bra dag ! KRAM ...

3 kommentarer:

  1. Det blev ju jättemysigt. passa perfekt i ert mysiga kök


    Spöket.....

    SvaraRadera
  2. JA det är tackvare att jag hittade det hos er ...nu kanske du ångrar dig ? visst blev det fint ..med lite färg och nya beslag ...jag kommer fler gånger var så säker ...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Ja det är nästan fråga på hur mycket du ska ha för det...... skoja bara har ju liksomingen plats

    SvaraRadera