måndag 12 juli 2010

resväska


Jag har köpt en gammal resväska...som jag letat länge efter ...de riktigt gamla är svåra att hitta..denna får duga tills någon annnan dyker upp ...jag vet inte var jag ska sätta den ännu ...vi får se.


Just nu står den på vår veranda...
Idag blir det nog en tropisk värme det känns ...det blir inte många knop gjorda idag ...ska bara pyssla lite ..Har förresten målat en hylla som ska in i vardagsrummet...ha det gott ! har semester så nu ska jag njuta av ledigheten ...KRAM !

3 kommentarer:

  1. Så fin Jeanette..Inköpt i antikaffären i olofström kanske?! Stod nämligen o höll i en sådan där här om dagen men jag fick bärga mig..Har 3 sedan innan..tihi...

    Låter härligt med semester!! Hoppas att du får en skön sådan!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Så fin den är, resväskan..

    Ha nu en goer semester, min börjar med idag och den startar ju bra :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej Jeanette! Vilken skilland på skåpet i förra inlägget. Tänk vad man kan trolla med lite vit färg. Jag har också målat här hemma denna veckan, både vitt men även svart...

    Ohh du har semester, så härligt, vädret är ju helt underbart...nästa vecka är det min tur att påbörja lite efterlängtad ledighet, ...längtar :-) De är så fina de där gamla resväskorna, jag har ett par stycken också, en stor och några små, men oj vad jag sprang omkring här hemma innan jag visste vart jag skulle ställa den :-) nu står den ovanför en garderob i vardagsrummet, tror den syns lite i bakgrunden på min bild med spiskåpan och jesustavlan i förra inlägget. Nähe, nu börjar Miss Marple på tv igen, reklamen är slut...hihi Ha det gott, vi hörs, snart ska jag ha loppis i boden. Kraaam P

    SvaraRadera