onsdag 21 juli 2010

vardagsrummet


Ännu en varm dag ...man börjar att bli bortskämd nu ..tycker att 22grader är kallt ...hi,hi..vi var en tur vid stranden men fick köra hem efter en liten stund ..vädret ville inte riktigt som vi ..när vi nästan var hemma så stannande jag för att inhandla lite varor som vi behövde till middagen, där inne i affären så träffade jag en bekant som jag inte sett på länge ...vad glad man blir över att se en del som man inte träffat på länge...vissa människor känner man starkt för ...en del ger starka intryck hos en ...som sitter kvar länge ...minnen ska man ju skaffa sig många så man har något att vila sig tillbaka på när man blir gammal ...sägs det ju ...och det stämmer ..Nu kommer en glimt ifrån en annan del av rummet ...korgstolen har min sambo spraymålat vit ...så nu passar den bättre in .




Lite plock på det lilla runda bordet som köptes för ett tag sedan ...min dotter ratade det nu när hon flyttade ...då tog jag tillbaka det ..ska hitta en liten spetsduk också ...spegeln och ljusstaken hittade jag på en liten gårdsloppis när vi körde från stranden en dag ...ibland så tvekar man att köra in på småvägarna , men det kan det vara värt..

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Ja jag hoppas vädret håller i sig, det är min första semestervecka och igår skulle vi också kört till havet planerade vi men sen blev det ändå inte så, vädret kändes lite ostabilt. Istället fortsatte vi med vårt projekt i trädgården som vi påbörjat, vi tar bort gräsmatta och ska sätta singel gångar bland annat, göra det lite mysigare och ombonat. Tillhör det åldern månne när man tycker det är kul med trädgårsfix helt plötsligt???...hihihi Idag hoppas jag ialla fall att vi kommer iväg till havet :-)) Så ljust och fint i ert vardagsrum, vitt och fräscht, det ser så himla stort ut också, härligt med yta. Ha en fin dag. Kramis Paula

    SvaraRadera
  2. Huset har verkligen blivit jättefint! Tack för visningen! Sara kom iväg hem på planet och jag tror hon mådde bättre ganska snart. Vi är hemma i Frösåker igen. Snart börjar jag jobba efter nåstan 3,5 års mammaledighet. Phu! Men ser samtidigt fram emot allt vad det innebär:-). Må så gott, jag tittar in här då o då.
    Kramar

    SvaraRadera