lördag 25 september 2010

höst blommor


Så här ser den lilla verandan ut ..väggen har fått ribbor som sambon satte dit ..lite vit färg därpå...och vips så blev det genast bättre här ..vi har bara gjort en liten snabbfix här för till våren så ska en ny trappa hit , taket ska bytas m.m..så detta får räcka så länge .Vi använder inte denna ingången särskilt mycket, men jag tyckte ändå att jag ville att det skulle se trevligt ut även här ..En jättesöt krans har jag hängt på andra sidan dörren ..så småningom så ska en liten lampa också upp här ..för lite mysstämning ....





En jättesöt ampel pryder den tomma platsen på väggen ...inköpt hos fröken knopp...





Så här ser det ut på det lilla bordet ..ett bord som funnits i min ägo i flera år ..förut så var det avlutat ..sedan har det målats ett antal ggr ..det är ett riktigt gammalt bord ihopsatt med träpluggar ...inte visste jag då när jag köpte det att det skulle hänga med i så många år ...lite kul med nostalgi ...men passar perfekt in i shabby stilen ..naturligt avskaft...hi.hi





4 kommentarer:

  1. Va fint du har gjort det och vilken underbar krans.
    Syns på måndag.
    Kram Sara och Alice

    SvaraRadera
  2. Så fint som Ni gjort borde det här vara huvudentren.Vad fint bord med rundade hörn.
    Zink & vitt=love kram *piah*

    SvaraRadera
  3. Sååå fint Jeanette!!!! O amplen blev ju perfekt där, ett riktigt smycke!!!

    Hoppas att du har en härlig helg!!
    Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Hej Jeanette!! Vad mysigt Du gjort på verandan!! Hoppas Du mår bättre. Själv har jag precis hämtat mig från en stillasittande fredag. Man hade ont både här och där. Hoppas vi ses i mon. Kram Anette

    SvaraRadera