onsdag 1 september 2010

kaminen


Vår nya kamin Contura är på plats ..vilken värme den ger , räcker att elda lite grann bara ...ska bli skönt i vinter ...jag som är så frusen ...har redan börjat att småfrysa lite inne...Idag så har jag haft en shopping dag i stan ...alldeldes själv ...rättså skönt att få gå och strosa i lugn och ro själv ...träffade min stora tjej där , vi tog en fika tillsammans ..mysigt när man kan göra det ...vi gör mer grejer nu tillsammans än när hon bodde hemma ...hon var väl trött på sin mammma då ...hi.hi...Nu måste jag hita nya vägar när barnen är utflugna ...blir en ny tid i ens liv ...allt måste ju gå ...kram ! förresten jag är så glad över att jag fått flera nya besökare ....

3 kommentarer:

  1. Vilken fin spis Jeanette Det ser så fräscht o fint ut med allt det vita Håller med dej det blir härlig värme när man tänder en brasa Syns i morrn Kram från Laila

    SvaraRadera
  2. Så fin kamin, perfekt på vintern..
    Jag är med en frysråtta så här är det filt på när soffan intages om kvällarna..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så härligt med kamin Jeanette!! mm...känner den goa värmen ända hit..tihi...

    Hoppas att du får en härlig dag!!
    Kramar Elin

    SvaraRadera