söndag 19 september 2010

ny duk


Helgen har varit lång känns det som ...vet ej varför ...men dagen igår tillbringades inomhus p.g.a regn och blåst...nästan likaså idag . Vi har haft lite kalas fika här ..min kära sambo fyllde år ...vill ej bli påmind om antalet år ,så det får bli en hemlighet ..hi,hi...jag har lagt på en duk som jag köpte på Hemtex ...med lite text och stämplar ..den fastnade jag för ...tycker det är svårt med dukar om man nu vill ha någon ...men när det är kalas så vill man ju piffa till det lite extra...På fm så var jag sugen på lite antika grejer ....så jag tog mig en tur till en loppis i närheten ..men hade glömt de rätta glasögonen så det blev inga fynd alls...så kan det vara i bland ..hittade absolut ingenting , tyckte bara allt var skräp ...nej ! dags att stryka ..ses en annan dag ...kramizar !



4 kommentarer:

  1. Men vilken fin duk! Vill ha! Hemtex alltså? Måste dit!
    Hulda

    SvaraRadera
  2. Duken är verkligen fin.. Jag vill med gärna ha duk på när vi har kalas men jag har inte hittat nån riktigt fin..

    Ha en goer start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. God kväll i stugan!! En liten datapaus i valvakan. Vilken fin duk du har hittat. Min helg har inte kännts lång utan bara susat förbi. Ses snart!! börjar kl.7 Kollegan på Sörgården

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker duk.Ja den var snygg.Brickan med alla ljus var himla fin med.Ha en skön start på nya veckan Kram Rita ♥

    SvaraRadera