onsdag 13 oktober 2010

byrå


Nu har jag hittat ett skåp igen ...att jag aldrig kan låta bli att inhandla allt ...suck ! men jag såg en möjlighet att kunna fixa till detta skåpet ..lite färg , ett nytt beslag ..m.m. dom har målat över det gamla med allt i samma färg ...men när det blir klart så blir det nog bra ...Var jag ska ha det ? ingen aning ännu ..men hittar nog någonstans ..hi.hi..


Lite spets och gamla foton ...vad kan det bli av det ?




Ett sött hjärta från miljögården ...kunde inte motstå det ...nej ..nu ska jag faktiskt putsa lite fönster..måste göra lite nyttigt när jag slutat tidigt ...kan inte sörpla kaffe hela dagen ...KRAM !

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fin blogg du har:) Kommer titta in här ofta i fortsättningen!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Sååå fint Jeanette!! Men du, jag tycke inet alls att du ska måla de..Bara läckert med olika nyanser av det vita..:)

    Härligt att sluta tidigt!! Njut du va ditt kaffe..det hade jag gjort...:)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Hejsan Jeanette! Men ohhhh så sött bord, och jag håller med Elin, jag skulle inte måla det, tycker det är så fint med lite olika nyanser av vitt, vanilj och grått. Behåll du ditt vaniljgula bord som det är ett tag och känn efter så du inte ångrar dig sen, för det har jag gjort när jag varit för kvick med vita penseln. Fint nytt skåp i förra inlägget också, gillar de där krysspröjsen på det. Kram Paula

    SvaraRadera
  4. Ha, vad lika vi är som människor.
    Lite spets, lite foton vad kan man göra med det kanske ;)
    min man är så snäll, men ibland blir han galen på mina inhandlargrejer.
    Som idag, när jag hittade sidenband för en krona metern, då köpte ju jag hela rullen för 20 kr. Varför inte bara en meter???frågar mannen...
    Lycklig blev jag....
    vilket fint litet bord. Nja, kanske skulle målat det vitt ändå å chabbat lite på det.
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jag tycker med det var fint som det är.. Lite tråkigt att de målat beslaget i samma färg bara..

    Spets och gamla foton kan man göra mycket fint av :-)

    Ha nu en bra torsdag.. Om några timmar får jag hem och sova :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera