söndag 17 oktober 2010

mitt hjärta


Ett hjärta har jag gjort ...stomme lite hönsnät som jag format ..mossa och lite av vad naturen har att erbjuda ...hade ingen ståltråd att binda med , men ett snöre funkar också bra ..kan vara dekorativt att se det ....




på brunnslocket så är det lite blandat ..gamla flaskor, krukor, kannor m.m...ändrar efter årstiden ...och helst blommor som är lite tåliga ...

Idag blir det lite kalas här lillkillen fyller år ...så jag kikar in till mina bloggvänner i kväll...men alla ni som har tid att kika in till mig säger jag Hej ! till och hoppas ni får en häärlig dag ...

3 kommentarer:

  1. Hälsa lillkillen och gratta.Hoppas att han får en härlig dag med mycket paket.Vilket fint hjärta du har gjort.Bara så fint.Önskar dej en fin dag kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan!! God fortsättning på helgen!! Vilket fint hjärta Du gjort. Ses i mon då det visst ska vara mångag igen. Kram Anette

    SvaraRadera