lördag 27 november 2010

advent


Morron på er ! häärliga lördag ...kan man få bättre adventsstämning ...här har jag fixat med min ljusstake ...men en sak fattas ..mossa och dyl ...nu är den ju fastfrusen under allt snötäcke ..får hitta på något annat ...men i år blev det denna modellen ..ett avlångt ljusfat i plåt ..lite sött ...hyacinterna har jag planterat med lite trådmossa och kanelstänger ..jag gillar att fixa lite arrangemang ....extra roligt när man själv skapat det ...ha nu er skön lördag ...Kram !

3 kommentarer:

  1. Mmmm visst är det mysigt med advent och allt julpynt man får frossa i nu, härligt!! Och med all snö ute får man julstämning direkt. Stor kram Paula

    SvaraRadera
  2. Jättefint ser det ut,sött ljusfat du hittat. Hyacinter och mossa = advent,har sett att det finns nån ny sorts hyacint som verkar lite "spretig"
    Ha en riktigt stämningsfull första advent !

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så mysigt..
    Jag var ute för att leta upp lite mossa och höll på att frysa fingrarna av mig men lite hittades.. Sen köpte jag resten på Maxi :-)

    Ha nu en fin helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera