söndag 28 november 2010

julfönster i köket


Små söta tomtenissar pryder fönsterkarmen ...en liten en med lite tyghjärtan i ...blir enkelt och fint ...hjärtanen hittade jag när jag var i ullared sisst ...det mesta av det vanliga pyntet åker väck till jul ..blir för mycket annars ...



Så här har vi det i vårt kök ..extra julligt med snön utanför...nu är det bara andventsgranen utanför som fattas ,,min sambo har lovat att fixa med det i dag ...sedan är allt på plats ..häärliga julen ...ha det så bra denna 1:a advent...KRAM !

4 kommentarer:

  1. Såå mysigt Jeanette!! Ha en sköön söndag!! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint Du pyntat,håller med om att rensa bort lite av det andra.Kan bli för mkt annars.Så gör jag med.Ha det så mysigt nu!!! kram *piah*

    SvaraRadera
  3. Så mysigt du gjort det.. Skall ju till Ullared på onsdag så jag skall nog kunna hitta ngt nytt att pynta med..
    Den fina ljusstaken du har finns även här, inhandlades i Ullared förra året, tycker den är så fin..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hej mamma! Fint du gjort och fint med snö på marken :)
    Nu har jag också skaffat en blogg - så du kan följa mig på mina äventyr andra sidan atlanten!
    www.dcliving.blogg.se

    Ha det fint!
    Tusen pussar och kramar,
    Manda

    SvaraRadera