torsdag 11 november 2010

vila


Idag så måste jag bara vila ...dra i handbromsen och göra ingenting ...min lediga em ...så härligt ! jag startar med en ny jul amelia och en kanna kaffe ...ska mysa alldeldes själv i soffan ...här kan ni se en glimt utav bordet som var gult innan ...jag bara målade över beslaget som förra ägaren gjort det satt stenhårt fast ...men så småningom ska det fixas till ..det ska ju var avskaft och shabby ,, just nu är det för perfekt ..men efter några skav med dammsugaren och lite slitage så kan det bli bättre...men allt har sin tid ...eller sä kan man ju gå på med sandpappret också , men eftersom det är gult under så blev jag lite skeptisk ...i kväll så blir det ett besök på lokala julmarknader ...synd att det är två samtidigt ! Kram !

2 kommentarer:

  1. Blev ju fint med det vita och lite avskavt blir det ännu finare :-)

    Ha nu en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Bästa Jeanettan!! Som vanligt har Du lyckats!! Ha nu en lugn och sköön helg!! Kram Anette

    SvaraRadera