måndag 13 december 2010

liten hyacint


En liten hyacint i en söt liten glaskål ..den är inköpt hos fröken knopp...tog mig en tur dit i fredags och jag blev inte besviken kan jag säga ..såå mycket fint där !


Silver och vitt ..har jag på mitt altare ..det känns snyggast att hålla sig till en enhetlig färgskala....Det mesta är loppisfynd ... Idag så har jag varit lite nere ..ibland händer saker som man inte blir så glad över ..men det ska väl bli bra i slutändan får man hoppas...tyvärr så vill jag inte gå in djupare på det här ..men ibland så står tiden stilla och man blir alldeldes paff när man får veta vissa saker ...men man ska ju inte gräva djupa gropar sägs det ..så då får jag väl sluta med det ...nu ska jag ta en mysstund framför brasan ..och njuta av denna stunden ..kram !

4 kommentarer:

  1. Bästa jeanette, hoppas allt blir bra igen. Du är en toppentjej, Tänk positivt! Kram från "lilla" Grannfrun

    SvaraRadera
  2. Åhh.. Jag måste åka till Elins butik..Fast hon stänger kanske snart igen för nu..

    Hoppas du snart är ditt pigga glada jag igen.. Deppiga är vi alla ibland och det måste vi få vara, men hoppas det går över snabbt..

    Många varma kramar..
    Mia

    SvaraRadera
  3. Usch ja, livets dalar är inte kul. Och då får man försöka titta uppåt en bit och ta sig dit och så småningom når man toppen, igen.
    Hulda

    SvaraRadera
  4. O Jeanette, jag känner doften ända hit..underbart!!!

    Hoppas att dina leende läppar snart är tillbaka, du utstrålar glädje!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera