söndag 9 januari 2011

gamla böcker


Söndagsmorgon....lite kaffe , lite bloggande ...det är avkoppling det ...Jag har ju inte varit inne på några dagar ..men det har sina anledningar ...men idag har jag tid . Känns skönt att få komma tillbaka och kika in till er igen ..kan man bli beroende tro ? hi , hi..Jag har börjat så smått att ta ner julsakerna nu ...idag så åker granen också ut... Igår så var vi inom några lokala loppisbutiker och där hittade jag några böcker och en klocka...de fick följa med hem ...




Visst är det enkelt och snyggt ...klockan är väl inte så gammal, men söt ändå ... Kram !

7 kommentarer:

  1. God söndag! Vad fint det blev på ditt lilla bord. Det blir ljust och fräscht när julen plockas ned. Ha en fortsatt sköön söndag. Själv ska träningsskorna på. Det får bli en rask runda i det grå och fuktiga vädret. Ses i mon!! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev på ditt lilla bord.Ja det är bara så skönt att städa bort julen.Tycker om att det blir ljusare och ljusare på dagen.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Alltid fint! Men du har ju ögat för att ställa ihop olika saker till en fin stilleben.
    Ocvh jisses så ledsamt at ha flickan i USA, så långt borta. Men vi hoppas att hon trivs och har det bra där, då kan man kanske stå ut bättre.
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Hej mammie!
    Fint du gor som vanligt.. Jag ser att du borjar fa riktigt manga besokare nu! Vad kul!
    Vi hors snart!
    Puss o Kram, Manda

    SvaraRadera
  5. Fint det blev :) Ska oxå leta upp några gamla böcker nu ....
    och sen tycker inte jag att det spelar nån roll om man blandar lite gammalt och nytt, det e känslan som ska vara rätt liksom.

    Har inte heller hunnt vara inne jobbat 8-18 lörd och sönd, men så är det ju ibland av olika anledningar.

    Ha en fin start på nya veckan :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Alltså vad jag har missat.. Pratade med en vän idag om badtunnor och nämnde dig, efter lite prat så säger hon att ja Jeanette och R har ju gift sig.. Kollade bakåt i bloggen och fann inlägget om det, har helt missat.. GRATTIS i efterskott.. Vad kul!!!

    De här lokala loppisarna har jag knappt besök, behöver nog göra det för både du, Paula och Elin hittar ju en massa fint.. Jag är ute efter två fönsterlampor i lite äldre stuk till köket och hallen uppe.. Kanske skall börja letandet här i byn..

    Ha nu en fin start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Godmorgon Jeanette! Underbara böcker, så snygg rygg på dem, fin färg :-) Jag har en liten samling med just såna bruna gamla böcker, de är så fina. Fast mest har jag såklart böcker med vit rygg :-)) Här har jag målat hela helgen, vårt finrum ska få bli vitt, var lite trött på den beiga färgen där inne, kan ju liksom inte få nog av det vita...fniss :-)) Ha en toppenfin måndag. Kraaam P

    SvaraRadera