onsdag 19 januari 2011

vita kannor


En samling vita kannor ...det sägs att man är en samlare om man har mer än tre lika föremål..då är jag väl det då ...hi.hi.. Idag så fick jag en överraskning på jobbet från ett av mina goa barn en liten bukett blommor för att jag blivit en liten fru nu...vad glad man blir ...satte genast den i en av mina små vita kannor...


Så här ser mormors gamla symaskinsduk ut ..den har kommit till användning igen ...jättesöt !



Visst är det en söt liten bukett ...man blir så glad ....tänk att man har så många goa vänner runtomkring sig ...tack snälla !

10 kommentarer:

  1. Mmmm vad fint med vita kannor.Underbar bukett.Bara så söt.Önskar dej en fin kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vita kannor är alltid fräscht och så praktiskt då .... som du gjort ett stilleben, en vas eller faktiskt till bordsvattnet eller saften :))

    Söt blombukett !!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så lite så!
    Den var du värd.
    Kram Alice

    SvaraRadera
  4. Förstod redan när jag läste om blommorna vem du fått dem av och sedan när jag ser kommentaren här över så blev jag övertygad :-) Mina barns lillasyster gissar jag på ;-) Och jag har ju med fått blommor av hennes fina mamma, i höstas..

    Ja en liten samlare är du nog ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vad fin bukett!

    Och ljuvliga kannor!

    Roligt att få uppskattning!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Vilken tjusig bukett och ljuvliga kannor.
    Ja vi är nog alla samlare.... Det var en fin och charmig duk du fått efter din mormor.
    Ha en fortsatt skön vecka. Kram Helene

    SvaraRadera
  7. Tack för besöket hos mig. Jättekul för då kunde jag hitta hit. Jättefin blogg du har. Jag kommer gärna tillbaka. Ha en trevlig helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Men så gulligt att få en sån fin bukett! Passar ju perfekt i en vit kanna. Jag tror att många av oss är samlare, om man ska gå efter tre-regeln!
    Hulda

    SvaraRadera