lördag 12 februari 2011

köket


Hej alla goa bloggare ...i dag så är det lördagsmorgon och man bara njuter av ledighet och kaffet...jag får inte sitta för länge bara för att jag har lite att pyssla med idag , vi ska nämligen ha lite gäster här ikväll ...så det måste fixas lite ..ska börja med städningen i köket här ...en sväng till affären också , jag handlade det mesta igår ..men det är ju alltid något man missat...jag fick en söt griffeltavla från lilltjejen i present ..den är perfekt att ha som inköpslista ..den hänger alltid framme här ...nej ! nu måste jag sätta igång ...ses i mon igen ..

HA EN SKÖN LÖRDAG ...KRAM !

4 kommentarer:

  1. Härligt med ledigt :)) och trevligt att ha lite gäster, blir väl melodifestivalen med kan jag tänka ?!

    Söt och smart griffeltavla, lätt att skriva på en gång så man inte glömmer

    Ha en skön och trevlig lördag nu...
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej! Fiffigt med griffeltavlan. Ha en trevlig lördagkväll!! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Men vilken söt griffeltavla! Jag vill också ha en, men det är svårt att hitta en lagom stor.
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Hej

    Jättesöt griffeltavla. Ha det så trevligt ikväll och en fortsatt trevlig helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera