fredag 15 april 2011

det lilla skåpet

Hej ...här kommer en bild ifrån dotterns rum ...just nu står det tomt ...suck ! hon är ju iväg hos sin pappa....men jag har målat skåpet som jag fyndade från förmedlingscentralen här i byn...det blev vitt så klart ..och detta var den enda lediga platsen kvar i huset ...får se vad dottern gillar detta ...shabby stilen är inte hennes precis ....men hoppas hon tycker det är ok ändå...jag saknar dig allt gumman !
Dotterns små skor får pryda byrån...en plåtburk ifrån ullared....
Hade tänkt att ha mina lakan här ...

Ha en skön dag ! kram ...

5 kommentarer:

  1. Fint som vanligt!! Ha en sköön helg!!Kram jobarkompisarna på Sörgården

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Jättefint ditt skåp.
    Det tycker hon säkert om.

    Jag känner också saknad efter min lilla dotter, jobbigt!

    ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. önskar er mina goa jobbarkompisar också en skön helg! det är ni verkligen värda...som ni jobbar på ...kramar jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt! Hoppas dottra gillar det, annars får du omvända henne, eller muta, hihi... Läste om dina plättariluften, de är nog släkt med hjärtanpåtråd kanske, det hör nog till de få överlevarna i mina händer. Fast inte vattnar jag de så ofta, högst en gång i veckan. Men skönt att det finns växter som vi klarar av, eller hur.
    Hulda

    SvaraRadera
  5. Vill inte hon ha det kan jag ta det. Har börjat planera för utfärd till lant loppisar nu. Hittar nog ett eget skåp ska du se. Fint blev det.

    SvaraRadera