tisdag 24 maj 2011

gamla tavlor

Ett litet snabbt besök på min favoritaffär...nämligen återbruksboden...hi.hi... Idag så hittade jag dessa tavlor ...riktigt charmiga..den översta den klassiska modellen..-kan du tala ?
De mindre en god nat ..och en god morgen tavla..så skrev de förr jag har inte stavat fel...de passar nog in i spaet...vi får se...

Min em har varit skön slutade tidigt ett besök med lite kaffe hos föräldrarna ...de blir alltid så glada när jag kommer...sedan ett pass på gymet ..Idag känner jag mig nöjd !
Och nu så här mitt i veckan så kommer mannen hem ...så skönt !
Så det blir lite extra mysigt ikväll ....KRAM !

2 kommentarer:

  1. Så söta tavlor.. Jag har nog inte varit på Återbruksboden sedan jag träffade dig där, alltså ett tag sedan..
    Såg dig på marknaden men hade lite brått för att plåta när ankorna släpptes i så jag hann inte hälsa...

    Ha nu en fin onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Tavlan längst upp i gammal version har jag med. Vad fint det blev med vita rosen. Ytterligare ett tips
    Tack för det
    Sov gott

    SvaraRadera