söndag 8 maj 2011

thailand

Nu är jag tillbaka igen ...om någon undrat ? jag har just varit i paradiset om det nu finns något sådant....vi har varit på semster i thailand nu i två veckor...det var den härligaste platsen jag varit på ...sol och värme hela tiden och vilken miljö ....här skulle jag kunnat stannat ännu längre ...vi har bara solat å badat och inga som helst krav ...bara varit....Här kan ni se en liten skymt av vårt lilla ställe som vi bodde på ...bara några steg ner till stranden ..ljuvligt !

En dag så gjorde vi en utflykt till en riktig paradis ö...här var så fint som man bara kan drömma om...och det var faktiskt verklighet ..helt underbart ....en känsla att få uppleva detta ...långt ifrån verkligheten ...

Idag så har jag lite att fixa med ...men snart så kikar jag in till er alla igen ...Kram !

2 kommentarer:

  1. Vilket paradis Där skulle man kunna leva.

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera