söndag 3 juli 2011

Igår så var vi runt på lite loppisar här i lilla byn ..det var på tre ställen som de hade garage loppisar ..det blev endel fynd ...dessa hittade jag på bästa stället där vi brukar kika in ...en loppis skylt som står vid vägen...en bit innan kyrkhult...ta gärna en titt där ...
Emaljsaker .tratt, och en gammal sil....
En gammal potta... med tysk text ...h.m ...hoppas att det inte står något farligt på den ??någon som kan tyda det ? 
Just nu ...projekt altandäck på gång....här en bit på väg ...fortsättning följer...
Nu dags att fixa lite kaffe till snickrarna...så ses i kväll då jag kikar in senare ...KRAM !

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga fynd! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh så typiskt att jag nästan alltid jobba när det är loppis på hemmaplan.. Fina fynd du hittade...
    Blir skönt att få ett altandäck ska bli kul att se resultatet sen...

    Snart kan man börja nedräkningen för semester och
    på lördag har Milla och Elin loppis...
    Önskar dig en härlig vecka kram Helene

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd!! Jag tror jag brukar åka förbi kyrkhult på väg till stugan, måste hålla utkik efter skylten. Ha det gott.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. oj har den pottan bott i våran loppis
    jätteroligt att ni kommer inom och tittar till oss när ni har vägarna förbi
    tack för den fina reklamen du gav det är alltid roligt när någon hittar något som passar
    blir inte lite avis på ert altanprojekt måste jag säga
    kram spöket

    SvaraRadera