tisdag 26 juli 2011

loppisfynd

Hej igen ! vi har varit på en minisemester med våra vänner nu i några dagar ...vi var på öland ..nära borgholm ..ett mysigt litet ställe...dock så kunde vi inte sola å bada, vi fick hitta på annat..promenader, fika, gå på stan , gå på loppisar...och då hittade jag ju denna söta lilla tavlan ..jag är svag för tavlor med oljetryck ..gammaldags charmiga ..den köpte jag direkt ...H.m ..var ska jag ha den ? hittar snart ett bra ställe...
Det gäller att fånga ögonblicket...när vi satt å fikade på Ebbas Cafe så stod denna charmiga bilen där....det var ett foto tillfälle tyckte jag i shabby stilen ..goda kakor hade de också förstås  ... mums! och en härlig bakgård med vita trädgårdsmöbler ...väl värt ett besök ...KRAM !

6 kommentarer:

  1. Vilken fin minisemester ni har haft, det är längesedan jag var på Öland. Vilken mysig bil, kul foto...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Bara så härlig tavla,Vad skönt med lite semester.Ha det gott.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med en liten minisemester:) Härlig bild på bilen och vilken charmig liten tavla du fyndat..
    Snygga stövlar du köpt:) vill oxå ha sådana...
    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  4. Halloj vännen! Öland vill jag också till i sommar, få se om det blir så. Var du på Paradis verkstaden då?? de har så mycket fin keramik där. Fin tavla du hittade, ja man köper på sig sen vet man inte riktigt var man ska ha allt...fniss :-) Jag fick tag på en jättefin gammal takrosett i gips för några dagar sen, ska visa den på bloggen snart. Imorgon har de lovat sol så jag hoppas på en tur till havet och få lite solbränna :-)) Krammm och sov gott //Paula

    SvaraRadera
  5. En ljuvlig tavla har du hittat! Och bilen - så fräck!
    Kram Eva

    SvaraRadera