tisdag 5 juli 2011

överraskning

Vilken häärlig födelsedag jag haft idag ...dagen började med en överraskning ...följa tråden....
Vi följer tråden ut i hallen och in i köket ...
T.o.m ett jättefint paket.väl inslaget...
SURPRISE...EN ODD MOLLY KOFTA ...gissa om jag blev glad !

Och här var frukosten dukad med tända ljus ..såå mysigt ! det är skönt att få bli uppvaktad och fylla år ibland...med andra ord det har varit en bra födelsedag .. ..På kvällen så var mina nära å kära här på lite fika ...

Jag kan inte vara annat än nöjd! TACK alla för en trevlig dag...både hemma och på jobbet ...KRAM !

7 kommentarer:

  1. Stort Grattis till dej

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis, vilken kul ide att följa tråden.... Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra på din födelsedag!!
    Åh vilken fin odd molly kofta du fått:)
    Kram Helene

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!!
    Och vilken fin kofta, den antar jag att den kommer att bli väl använd :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis Jeanette lite i efterskott!! Ohhhh vad fin kofta, (jag har ju en likadan fast rosa). Förstår att du blev glad, du har ju kikat på den länge nu, kul!! Vilken rolig idé att följa tråden. Ha nu en fin onsdag. Kraaaam P

    SvaraRadera
  6. Vilken fin idè!

    Den ska jag testa någon gång!

    Stort grattis i efterskott!

    Ingen dålig present!!!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera