lördag 13 augusti 2011

Morron på er ...idag så blir det en glimt ifrån gästrummet igen ...visst är den söt den lilla ampeln....
Ampeln kommer från Ikea...tyckte den var så söt med den lilla spetskanten....men kedjorna vid sidorna tänkte jag byta ut ....inte så gammaldags intryck precis ...blomman kanon behöver inget vatten ..hi.hi...
En blommslinga förhöjer det romantiska intrycket ....

Idag en helt vanlig lördag ...pyssla lite ..
Jag hade ju tänkt fira lite.. mina antal besökare är nu över 40000 ...det är jag glad över ..bra för att vara för mig ...så kul med er nya besökare också som hittar hit ..ni gamla med förstås som kikar in här dagligen ...hoppas kunna ge er lite inspiration iallafall..... KRAM !

1 kommentar:

  1. Så fin ampel du hittat på det braiga varuhuset.. Snyggt i ditt fönster..

    Kram Mia

    SvaraRadera