onsdag 24 augusti 2011

Ständigt på jakt efter nya husvagnsprylar ..här har jag hittat en skafferiskylt ..kanske kan den passa in ...får göra den lite rolig nu ...har köpt påslakan med svampar på från hennes ..hade tänkt att blanda ..mönster i samma färgskala ...rött å svart ....tror det blir bra ..och rutigt å randigt ...å prickigt ...ska bli så somrigt som möjligt ...om det blir bra så ska jag visa er det ...
provhängda lyktor till mitt förtält ...här har vi limegrönt och svart ...hoppas dessa passar in ..fjärilarna går i lime ...ni ska få se resultatet sedan ..vi har ju vagnen iväg för tillfället ...

Strax ett besök hos frissan .dags igen å förnya sig ....ses snart ! kram ...

5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du hittade, söta lyktor och snygg kaffe kanna. njut hos frissan. kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilka planer du har;) Hoppas och tror att det kommer bli kanon fint:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig kaffekanna och skylten var också läcker. Gjorde ett frissan besök igår, det känns väldigt bra...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Åh nej det visste jag inte att din dotter var tärna, så fina de var,,, ja tänk när våra barn gifter sig då kommer tårarna att flöda...
    Er husvagn kommer med all säkerhet att bli urmysig, jag har sett en husbil som de hade gjort om i lantlig stil så snyggt:)
    Härligt att få gå till frissan och bli ompysslad.. Kram Helene

    SvaraRadera
  5. Blir säkert hur bra som helst med dina tankar om husvagnen..

    Visst skall jag njuta av tiden nu och inte tänka på julen.. Men faktiskt har jag tänkt att börja köpa lite smått i julklappsväg redan nu.. Det går ju ändå så mycket pengar till jul så bättre att dela upp det lite :) Men hösten skall njutas med..

    Kram Mia

    SvaraRadera