fredag 14 oktober 2011

hjärta på murgröna

Fredag igen ! visst är det bästa dagen på hela veckan ...speciellt fredagskvällen ...då man vet att man har en hel helg framför sig ...Igår när jag var och handlade så hittade jag detta murgrönshjärtat ..det fick föja med hem ...Nu tassar jag runt och provar var det skulle passa ...kanske så här ?

Jag har tagit time out nu nu några dagar om någon undrar hur jag kan göra inlägg mitt på fm ..ibland så måste man stanna upp och invänta själen så den inte brinner upp ....så säger ju endel ...jag är väl inte på topp just nu ...men med lite vila och utan krav och måsten så ska det nog bli bättre ...mer vill jag inte säga ...men eftersom jag älskar att hålla på med detta med inredning så kommer jag att fotsätta med det ...det ger energi för mig ! KRAM ! till er alla  som kikar in ....

8 kommentarer:

  1. Kikar in o lämnar en stor KRAM till dig!

    Var rädd om dig vännen!

    /Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  2. Bra att du tar det lite lugnt och inreda och pyssla är stimulerande så fortsätt så!
    Ha en fin fredag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. En Time-out skulle alla behöva ibland..

    Och visst är det härligt med fredagar, om man är ledig vill säga.. Och det är jag nu och tre helger framåt så jag skall njuta tre fredagar nu =)

    Ha nu en fin fredagskväll och helg och ta hand om DIG...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Önskar jag hade gröna fingrar. Murgrönan är så vacker. Klokt beslut med time out. När man kan göra det är man mogen och vågar se sig själv i ljuset. Pyssla på du och vila
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Så fint hjärta! Ja en time out hade jag verkligen behövt nu:( Helt slut, jobbet äter upp mig samtidigt som jag måste vara där...morr. Va nu riktigt rädd om dig vännen!!!! Helgen är bara vila för mig!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Så klokt av dig att ta en time-out, ta nu hand om dig och ägnar dig åt sådant som ger positiv energi, hoppas du snart mår bättre..
    Ja visst är det skönt med fredagar spec när man är ledig hela helgen men denna helg jobbar jag...
    Önskar dig en riktigt skön helg kram Helene

    SvaraRadera
  7. Varför har man så många krav på sig?

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Ville bara in och ge Dig en varm kram!!!
    Ta det lugnt och njut av allt Du har!!!
    / kram *piah*

    SvaraRadera