onsdag 14 december 2011

vantar

Kunde inte motstå detta setet ...var på Lindex häromdagen ....visst ser det varmt å härligt ut ! så nu hoppas jag på lite kyla så det kommer till användning ...bra att vara förberedd.......passar bra både till svart, vit, grå jacka....så det finns flera valmöjligheter ....

extra päls inuti ,,bra för frusna fingrar .....
Tubkrage är bra .bara att vira den runt halsen ..så ligger den där ...jag tycker den är bättre än halsduken....
mera praktisk ...framför allt varmare....

Så nu får det gärna bli kallt ...i år är jag beredd....hi.hi...
annars...en helt vanlig onsdag ...
.....

TÄNKVÄRT !

Det finns 
alltid utvägar
när vi gått vilse ...

.....
skönt att veta...!

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Förstår dej bara så himla fint set.Gosigt med goa vantar!Fina och tankvärda ord.Önskar dej en fin onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag såg det där setet i en lokal reklamtidning. tydligen hade fler gjort det också. det blev inget över till mig. När jag ställt in mig på ett köp och det sedan inte finns kan jag aldrig bara sadla om direkt. Då måste jag hem och tänka om
    I dag har jag hittat utvägen. känns som det blir en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kollade med på det setet när jag var på Lindex, men jag köpte ett annat set i Ullared, men nu hittar jag inte halstuben =( Fattar inte vart den kan ha tagit vägen, har ju bara använt den en gång.. Ja ja.. Den kommer väl fram, till sommaren om inget annat ;)

    Ha nu en fin helt vanlig onsdag =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut... verkar vara slut överallt.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej svejs! Jag har inte varit på Lindex på länge, men setet ser mysigt och varmt ut,, ja lite snö och kyla kan det komma lagom till julhelgen så det blir lite ljusare ute,,,
    Har du börjat jobba?? Hoppas det går bra i så fall,,, Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera