lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Idag så vill jag önska er alla ett Gott Nytt År!

Tänk vad mycket det hinner hända på ett år..
både bra och dåliga grejer ..men det är ju det som 
är  livet sägs det ..

Tänk om det alltid skulle gå i samma spår ..det hade varit riktigt tråkigt ..
det måste finnas upp och nergånger för att man ska uppskatta det roliga som händer ...

Men jag tycker att jag fått mycket härlig respons på min blogg och många nya vänner ..
jättekul ! hoppas ni vill kika in på det nya året också ...det ger mig kraft och energi och lust till att fortsätta blogga ...

Så nu vill jag skicka er massor av NYÅRSKRAMAR !...både till er som kikar in och alla mina vänner och bekanta...

Gott Nytt år ! 

ses nästa år .....

9 kommentarer:

  1. Nyårskramar från Australien♥
    ...hoppas du får en trevlig afton!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År Jeanette!!!

    Tack för alla fina kommentarer du lämnat under året!!! Ha en trevlig afton:)

    Kram från Norregård

    SvaraRadera
  3. Allt GOTT NYTT till dig också rara Jeanette!
    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och din familj! Kram Helene

    SvaraRadera
  5. Kikar in hos dig ofta.Jag är ganska ny på bloggen ,vet inte hur allt fungerar riktigt än
    Ett Gott nytt år önskar jag i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Önskar dig ett riktigt Gott nytt år...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Visst är det så att om allt var lika hela tiden skulle det vara tråkigt. Jag tänker på veckorna hur man redan på onsdagen börjar se fram mot fredagen då man kan samlas på ett annat sätt
    Är glad att jag hittat din blogg mår så bra av att läsa den
    Kram

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år till dej och din mysiga blogg ..

    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år till dej och din härliga blogg.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera