söndag 15 januari 2012

fina fönster

Idag så bjuder jag på lite bilder ifrån dotterns lägenhet...jag var hos henne igår ..vi hade en mysig eftermiddag med inredningspyssel och fika ...
Jag hade hittat endel av grejerna sisst jag var på ekohallen ...och med lite loppis fynd så blev det så här fint ..
det behöver inte kosta en massa för att det ska bli mysigt ...

vi lyckades ganska bra här ...
hon har en annan stil än sin mamma ...men att inreda är kul ..så vi hjälptes åt ...
Grenar funkar jättebra som dekoration ...lite loppisfynd som fågeln och böckerna .....fågeln är ett fynd från återbruksboden ...den är från miljögården ..visst passar den bra här?
Min gamla lampa passade perfekt in i hallen ...
Utsikt mot kyrktornet ...lite " nice"....det är stora fönster så det krävs stora grejer här ...en kandelaber står högt på hennes önskelista....det hade varit snyggt här ....men vem vet ? plötsligt händer det ....
Har man ont om tavlar så kan man ju hänga upp fina toppar ...

Vi var rättså nöjda när vi var färdiga ...

Hoppas du kommer att trivas lite bättre nu tjejen...

P.S.. det roligaste är att jag väckt ett intresse för inredning hos henne med ..nu kan vi gå på loppisar ihop ...hi.hi..kul !

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Godmorgon Jeanette! Så mysigt din dotter har det. Jättefint och hänga upp kläder som blickfång, så gör jag också här hemma. Visst är det roligt att hjälpa till och inreda åt ungdomarna, så mycket man nu får vill säga...fniss

    Ha en fiiiin dag!! Kram P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag suttit här och tittat på alla dina härliga inlägg sista tiden,,,Åh vad fint din dotter har fått det, så roligt när man får hjälpa dem att inreda och när de själva har intresse för det...

      vilket fint fönster du fått av din dotters kille,,,

      Hoppas du mår bra och att det fungerar att arbeta.. Ha en fin måndag kram Helene

      Radera
  2. På loppis med dottern så kul. Min är svår att locka iväg så men sonhustrun kan jag kidnappa hon gillar inredning. Som du säger man behöver inte ha samma stil det är sättet att placera olika detaljer som gör det
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint ni gjort det i dotterns lägenhet, nu kommer hon säkert att trivas..

    Hoppas din dag varit bra och att måndagen med blir det..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vad fint ni gjort i dotterns lägenhet. Det är alltid roligt när inrtesset för inredning smittar av sig. Ha en fin söndagkväll.

    Kram Camilla

    SvaraRadera