tisdag 24 januari 2012

loppisfynd

Här kommer lite fynd från senaste loppisbesöket från den lokala butiken ...vem hade kunnat tro att man skulle bli intresserad utav de gamla fågelmotiven igen ??men de är ju populära för tillfället ..passar bra in i naturstilen...lite handgjorda korgar å gamla böcker blir också dekorativt...zinkkrukan hittade jag på Maxi ...

Jag tror nog att dottern blir glad över dessa saker ...får överraska henne lite...
.....
TÄNKVÄRT !
Det är viktigt att prioritera och
avsätta tid till det som är viktigt
i våra liv ...
....

Ha en bra dag ! 

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Kul med dina fynd, och roligt att fågelmotiven är inne igen.

    Sådana zinkkrukor har jag också inhandlat, fina och till ett mycket bra pris.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Visst kan man hitta mycket bra på loppis, mina två döttrar är också lika loppistokiga som jag.

    ha det bra

    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Det är länge sedan jag gjorde något loppisbesök! Börjar bli dags:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Men visst är det roligt med loppis. Fina fynd. Ramlade också in på loppis idag och gjorde massor av toppen fynd.
    Ha det gott
    AC

    SvaraRadera
  5. Jag tycker oxå att fågelmotiven är fina,, söt liten kruka du hittat på Maxi,, Nu var det ett tag sen jag var iväg på loppis men snart ska jag iväg och leta efter nya fynd..
    Ha en mysig onsdag kram Helene

    SvaraRadera