tisdag 31 januari 2012

klocka

Äntligen så är klockan också på plats ..jag har länge gått å tänkt på den ..jag köpte ju den som present till en vännina i julas ...ville så gärna också själv ha den ..och nu passade den ju perfekt till min nya tavla...blev jättenöjd! så när jag tittade in i Tinas lillbod här i byn så fast det bara en kvar ..den hade väntat på mig ...hi.hi...ibland har man tur ...

Idag blir det till att ta på långkalsongerna ..gud! vad kyligt här är..
men såå fint ...riktigt vinterväder...

KRAM !

4 kommentarer:

  1. Ja idag är det riktigt kallt ute men så fint och solen är ju framme oxå,, friskt och skönt väder,,,

    Vilken fin klocka du köpt visste inte att Tina sålde inredning oxå får nog åka inom där en dag framöver,,,
    Ha en fin tisdag kram Helene

    SvaraRadera
  2. Idag är det grymt härligt väder och en promenad på 1 timme har jag gjort, med termo på =)

    Så söt klocka.. Jag har aldrig varit inom Tinas, har tänk att jag skulle många gånger men det har inte blivit av..

    Ha en fin fortsatt solig dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du hade! Klockan är jättefin.
    Ja idag har det varit strålande sol men riktigt kallt! Härligt promenadväder.
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag var det riktigt kallt.Bara så himla söt klocka.Ha det gott .Kram Rita ♥

      Radera