lördag 4 februari 2012

Nyloppat...

Idag så bjuder jag på lite nyloppade saker ....
hittade dom på vår förmedlingscentral i byn ..ibland så hittar man lite bra och ha grejer där ...gamla kakformar kan ju användas till mycket ..
tavlan med det gamla flora trycket var lite söt tyckte jag ..
nu måste jag se om jag hittar någon lämplig vrå som behöver mer saker ..hi.hi....
man får aldrig nog känns det som ..kan det vara smittsamt tro ??
akta er ....

Annars inget nytt ...tror jag stannar inne idag ..vill inte förfrysa näsan ...-17 gr nu på morgonen ..
hu! tur man kan elda i kaminen iallafall ..

HA EN BRA DAG !
KRAM ...

3 kommentarer:

  1. Här hade vi 20° i morse, men solen kom fram och värmde så skönt. Härliga loppis grejer du har hittat.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jag cyklade till jobbet i morse i -17 men det var faktiskt inte så kallt som jag väntat mig, det är ju vindstilla så då känns det inte lika kallt =)

    Du påminner mig ofta om Återbruksboden men jag glömmer ändå att ta mig dit.. Måste göra det en dag nu och se om jag kan hitta några fina fynd =)

    Ha en fortsatt fin lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Fina saker, man brukar ju alltid hitta något ställe att placera på.

    Kram Rosa

    SvaraRadera