måndag 23 april 2012

Hej Hej ! 
Jag har haft lite att göra i helgen , så det har varit dåligt med inläggen ..
Vi har varit på en husvagnstripp i helgen ,vår husvagn står nu på en 
stand by plats i hällevik , det var en kylslagen helg att ställa i ordning den på.
Men nu är det klart , känns skönt ..i väntan på värmen ..

"JA", när den nu tänkt komma...
Jag väntar å väntar , blir snart tokig känns det som ..
vill ha värmen nu ....

Blommorna står fortfarande lite här och där 
vid vår ingång ..
har inte riktigt fått sin rätta plats ännu ..

Och fler planteringar är inte på gång ännu iallafall...
jag som älskar att plantera å pyssla ..
men då vill jag inte frysa om fingrarna..

Är det fler som känner som jag ?

KRAM !

8 kommentarer:

  1. Samma här, just nu tycker jag att jag har penseer överallt. Det är bara för att ingen annan blomma klarar den här kylan... nu kommer värmen, tror jag.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag väntar oxå på värmen men hörde ikväll att det ska bli varmare till helgen och valborg hoppas det stämmer oxå,,

      Mysigt att ha nära till husvagnen och ligga vid havet till sommmaren, det är fint nere i Hällevik,,

      Ha det så gott kram Helene

      Radera
  2. Hejhej!
    Va fint du har där på trappan..
    Men jaaa nu vill man allt ha lite mer värme...nu börjar det kännas segt!
    Låter mysigt med en husvagn att piffa i..;)

    Vad ledsen man blir av att läsa att du fått kritik för din blogg. Jag antar att den personen inte har en egen... Det brukar vara de som kritiserar. Precis som du säger är det ju frivilligt att läsa. Stå på dig! Blogga ska vara kul och leda till inspiration.
    Jag gillar din blogg precis som den är!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Ja fy rackars så kallt det är, man undrar ju när värmen behagar komma, känner som du vill ha solsken och vår nuuuu :-)) Ja det är så trist att bli sjuker, har knappast gjort annat än sovit idag. Jag ska också vänta med att plantera fler blommor nu, vill inte heller frysa om fingrarna!! Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Tycker som du att nu är det dags för lite värme och vår.
    Man får ju inte den riktiga inspirationen när det är så här ruggigt och kallt.
    Men den kommer snart...
    Kram / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Känner precis som du... Jag har inte alls kommit igång i trädgården i år...det har varit för kallt helt enkelt, man tappar lusten att gå ut och gräva och plantera....

    Får hoppas det vänder nu snart!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Mysigt med husvagn.. Och i Hällevik är det ju fint och inte så långt dit heller om man bara vill ha typ en natt eller köra till jobbet därifrån efter en helg tex =)

    Ha nu en härlig tisdag, den startade ju bra med sol iaf =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har gjort på trappan.Men nu börjar det att för bli för segt .Vill att värmen ska komma så man får fixa och greja mera.Ha det gött,Kram Rita ♥

    SvaraRadera