fredag 3 augusti 2012

Vackra rönnbär...

På min promenad i går så fick jag syn på 
lite höstväxter ..
Rönnbären lyser så fint på träden just nu ...

Kunde inte låta bli att plocka md en kvist hem ...

Doften efter ett regn är underbar ..
hallon buskarna i skogen ger massor av" go doft" 
en liten kvist av detta också i min bukett...

Tänk att så lite kan bli så vackert!

och alldeldes gratis också ....
.....
Tänkvärt !

Det är en konst att se det 
vardagliga med nya ögon ...

......


(ses snart igen ,imorgon är det stor loppis i grannbyn ,
kanske ett besök där..

JÄMSHÖG LOPPIS.KL.10.00

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Det är så vackert med rönnbär, de pryder verkligen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Röda rönnbär är så vackert, gör sig i ett vitt hem :-)) Jag såg inte dig idag på loppiset??? Först hade vi tänkt och strunta i det men sen åkte vi ändå. Galet mycket folk var det också. Tycker inte jag handlar så mycket längre, kanske har man tröttnat lite...hela huset är ju fullt av bråte...hihihi numera letar man efter de små guldkornen istället :-))

    Ha en fin dag! Kram Paula

    SvaraRadera