fredag 18 januari 2013

köket

Häärliga Fredag !
visst känns det gott , att veta att man har 
lite ledigt ett par dagar ...

Jag har haft en tuff vecka.
jobbar heltid nu igen ..

men ..
nej ! här får jag nog tänka efter ett tag till ...
jag har för tuffa dagar just nu ...
får nog fundera lite till ....

att jobba 75 procent var tillräckligt för mig ....

men har ju ett liv efter jobbet också ...

familjen är ju det viktigaste ...

att kunna få sin tid till eftertanke å stanna upp ..
är ett måste för mig !

( ibland hjälper inte ens tankens kraft , när kroppen säger ifrån )

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt kök du har .Ja det låter tufft att jobba heltid .Skönt att du är ledig och får mysa och njuta med dina nära och kära.Ha en mysig fredag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Håller med..stanna upp och känn efter. Det måste man ibland.
    Vilket fint kök ni har!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Ni har så fint hemma hos er ;))
    Vill önska dej en fin helg och sköt om dej nu!!
    Kram från bia

    SvaraRadera
  4. Ja det kan vara tufft att jobba heltid, och helst efter en utbrändhet...
    Jag skall börja jobba heltid den 18/2, nu skall jag jobba ngt mindre till dess.. Hoppas jag klarar det för jag vill verkligen jobba min heltid..

    Hoppas din fredag har varit bra, såg en glimt av dig på Maxi idag =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej Jeanette!

    Kloka tankar och ett vackert härligt kök!

    Hoppas du får kraft och tid att andas nu i helgen!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera