lördag 9 februari 2013

Vårens outfit ...
ja det blev en jeansklänning och ett par 
leggings i den militäriska stilen ..
( Lindex)

jättesköna vardagsplagg !

Inte så shabby precis , men man kan ju 
ha lite olika stilar ...

har redan haft dom på ..
hm ! jag som brukar hänga dom i 
garderoben med prislappen på ..
för ett bättre tillfälle ..
nej ! nu ska det användas ...

Idag blir det lugnt ..
var på träning med trx band häromdagen ..
har lite träningsvärk i muskler jag inte trodde fanns ..hi hi..

gamla tanten ! 

träning är bra ....

KRAM !

9 kommentarer:

  1. Härlig outfit .Mysigt med variation.Ha en skön och härlig lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Såg igår att Lindex fått in mycket i militärgrönt, gillar den färgen, jag hann inte inom så jag får nog ta en tur dit nästa vecka och kika in nyheterna. Nu känner jag för lite mer enkel stil, och inte för mycket spets och volanger längre. Ha en fin lördag!! Kramis Paula

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder.
    Så skönt att gå klädd i tunikor och leggings.
    Känns kul med "militärstuket" igen.

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Fin fin jeans-klänning. Ja som sagt, kul med lite variation.
    Härligt med träningsvärk då vet man att det har gjort nytta.
    Mysig lördag önskar jag dig / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Superfin outfit!!
    Och du kan varier så mycket med det... :)

    Ha en fin helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Jag har alltid gillat "militär grönt" så jag har lite kvar i garderoben...får väl plocka fram det igen, hihi...läcker klänning också..jag gillar jeans i alla varianter ;) Härlig outfit!!
    Ha en mysig lördag! Här blir det melodifestivalen igen!!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Snygga kläder.. kamouflagemönster gillar jag =)

    Ha en fortsatt fin helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Man kan inte gå runt och vara "shabby" hela tiden. *fniss* Vilka fina fynd du har gjort. Vardagskläder kan man aldrig ha för mycket av. :)

    Önskar dig en fin kväll!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  9. Snyggt!!! Och ännu bättre o m det är riktigt sköna med :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera