söndag 7 april 2013

Idag står det städning på schemat ,
och det känns t.o.m ok .

Om man har tid å ingen stress så kan det vara 
lite avkoppling för mig ..

Jag har haft massor av egen tid denna helgen ,
då maken varit å fixat med husvagnen och 
alla dess bestyr ..

det har gett massor av kraft att bara" VARA."..

jag glömde ju visa det lilla huset  igår
visst var det sött !

Man mår mycket bättre av att ha fint omkring sig !
ögat behöver också påfyllning av vackra ting .

visst är det så ..

men ordspråket säger ..
skönheten sitter i betraktarens ögon ..
dvs , inte lika för alla ...

KRAM ! 

3 kommentarer:

  1. Det kan faktiskt vara kul att städa ibland... vilket fint arrangemang du har gjort. Vilken energi man får när solen skiner...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ja ibland kan t.o.m jag tycka det kan vara lite rogivande att städa =) Det är de dagarna som jag tror att man är mest noggrann med, så tur att det kommer med jämna mellanrum..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Det är som du säger, mår man bra och inget stressar en så kan det faktiskt vara lite kul å städa ibland.
    Ha en fin kväll.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera