måndag 3 juni 2013

trädgårdsinspiration....

Idag blir det visst 2 inlägg ,
Vilken ljuvlig kväll vi har ..sol och" högsommarvärme"...
man bara njuter !

Äntligen !

Jag har varit ute hela em och kvällen 
och fixat med blommorna..

det lilla planteringsbordet fick en styling !

Blommor i vatten ..
ger massor av energi !

"Man tager vad man haver "...

Faktum är att friska växter i kombination med vatten ,
det ger massor av energi ..
( Feng shui säger att man ska använda sig av 
naturens krafter )
finns massor att lära av denna filosofin!

jag har bara läst lite om dess inredning!

Vita syrener !
vem har sagt att man måste köpa planteringbara blommor?
när man har fullt upp av annat i trädgården .

Bara fantasin finns där såå....

Att vara kreativ ger mig massor av mer energi...
härligt!

OJ ! Vad positiv man kan vara då ..
hoppas det smittar ..hi.hi..

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Så fint och inspirerande du har det. Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. JA här kan jag hämta inspration och det tackar jag för . Blir riktigt glad när jag hittar nya fina bloggar .
    Önskar dig en trevlig dag.

    SvaraRadera