onsdag 14 augusti 2013

änglar

Ja som ni alla vet så älskar jag änglar 
i alla dess former ...

levande, fusk, bokänglar ,skyddsänglar m.m...
här har ja en skyddängel från min dotter .

Igår åkte hon tillbaka till USA,
det blev en massa tårar från oss alla
i familjen .snyft!

Om ni nånsin stått på perongen å vinkat 
av era kära så vet ni hur det känns i lilla hjärtat ...

Det bara knyter sig ..
och man vill inte att det ska vara sant ...


Dessa värmande ord ,
ska jag ta till mig å njuta utav ...

Ja, jag hoppas det är sant 

jag har gjort allt jag kunnat för
att vara en så bra mamma som möjligt !

"Nu ska jag torka tårarna å leva vidare
i vardagen igen "...

Vem har sagt att livet ska vara lätt ??

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Nä livet skall inte vara lätt, så är det nog..
    att vinka av dottern är säkert jobbigt men hon har det bra långt där borta och du kan ha kontakt med henne.. Man får leta efter de stunderna =)
    Änglar gillar jag med, har en drös men många ligger på vinden då jag tröttnade ett tag, nu börjar de komma in i hemmet igen =)

    Ha en bra onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Sånt är livet....barnen är ju inte små för evigt;)))men visst är det jobbigt när dom reser iväg......och änglar finns, helt klart....jag har fått bevis ;)).............älskar också änglar...nu har jag beställt en bok av Prinsessan Märtha Louise...om änglar...ska börja läsa den efter semestern utomlands......
    Ha det gott min vän!!!
    Kram bia

    SvaraRadera