fredag 25 oktober 2013

kuddar...

Ris eller Ros ??
mina nya kuddar ...
(blev ratade av maken i huset ...)

hans kommentar --"det var dom fulaste kuddar jag sett!"

Det tycker inte jag ...

Så på vänners å kollegors begäran här kommer dom ....

rådjurskudden ...

isbjörnskudden ...

Har jag så fel smak eller ??

det är ju lite inne just nu ...

ja.ja jag faller för trender ibland ..
tycker de passar bra in i den vita soffan ...
lite höst Tema ...

ändring förnyar ..eller hur ?

våga sticka ut vara annorlunda ..

om du gör som du alltid gjort får
du alltid samma resultat ...

våga hoppa ...

Trevlig Helg !

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Nu hade Roger fel, dina kuddar är jättefina särskilt isbjörnen. Får nog köpa en sån med. Kram från kollegan

    SvaraRadera
  2. du kan få den lite billigt av mig :..hi hi ..de gillas inte här ..trevlig helg ! kram kära kollega

    SvaraRadera
  3. Jättefina kuddar, gillar ugglan, såååå söt :-))

    Den lediga dagen försvann i ett nafs, fattar inte vart den tog vägen egentligen...?? hihii Ohhh visst är det härligt med egentid, jag måste bara få en dos av det då och då :-)) Ha en fin helg nu! Kraaam Paula

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dom kuddarna...var på Rusta idag för jag skulle köpa en kudde med ett vargansikte på, kuddar fanns det, men vargansiktet var slut.....det säger väl en hel del ;))
    Trevlig lördag.....kram bia

    SvaraRadera
  5. jättefina kuddar!! Du vet väl att de flesta karlar inte förstår sig på sånt!!! kram mia

    SvaraRadera