fredag 3 januari 2014

Rif design ..

Det blir långt emellan inläggen nuförtiden ..
( kanske är det så att jag blivit lite biten av facebook )

Min blogg har jag ju haft i över fyra år nu 
ibland måste jag erkänna att jag har svårt att
inspirera er kära bloggare,läsare... ...

nytt , intressant , inspirerande ja det är svårt
att få till det alla gånger ..hi hi ...


Här kommer iallafall en skål i mitt 
favorit märke just nu ..

Rif keramik ..

fick den av min goa vännina på nyår..
( å så en likadan skål av dottern )

gissa om jag blev glad !

Tänkvärt !
budskap !!!
365 nya och positiva dagar ..på det 
nya året kan det bli bättre ..

Tack !

KRAM ! 


1 kommentar:

  1. Nytt år nya möjligheter.....jag har gett mej själv ett enda nyårslöfte i år: Följ ditt hjärta !....och vad fina tänkvärda ord ;))....ha det gott och trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera